02-01-13

Jag var och åt i Dragon Place med mamma, stans enda kina resturang.
Det var ovanligt extra gott och jag har bestämt mig att äta kinamat lite oftare.
En resturang som jag rekommenderar är Chilli Wok det finns i flera olika städer, bla. Västerås, Stockholm och Örebro.
Dom enda platserna jag har ätit i är i Västerås och Örebro..
Västerås's ligger i Erikslund, och är min favorit resturang.
Örebros ligger i Marieberg och jag ångrar fortfarande att jag la ner pengar på det så ofräscht och icke gott
 
Vilken resturang är eran favorit, och vart ligger resturangen ? 
Har ni ätit i en " Chilli Wok " resturang och isåfall hur upplevde ni det ? 



Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback