Getting Better

Som sagt är ju fortfarande sjuk men smärtan är mycket, bättre men det hugger till lite då och då.
Idag så fick mamma gäster så jag satt med dom, hade inget annat för mig så varför inte.
Ville inte heller sitta med datorn / mobilen framför näsan för jag tycker att det är oförskämt att göra så.
Sedan bestämde dom sig för att äta på resturangen El Maro och då måste man ju hänga med. 
Beställde räksallad som förra gången haha, men var så sjukt sugen på räkor. 
Bilden gör den inte rättvis
När jag kom hem så fick jag sms av posten, mitt paket befinner sig i Ica Supermarket.
Vart glad men samtidigt irriterad för jag hade precis kommit hem och bytt om till hemma kläder.
Så bestämde att jag ska gå och hämta den imorgon vilket blir idag denna fredag. 



Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback