THIS OR THAT


Jag tycker ju att den första är en " klart jag tar den " mellan dessa två.
jag känner ändå att nummer två kanske är bättre eftersom dom är högre. 
Jag kom just på att det är fri frakt & retur så jag tror jag klickar hem båda och
sen får man se och känna hur båda känns på. 
 
Om ni vill ha flera bilder från olika vinklar på skorna så klicka bara på bilden så kommer ni fram till sidan!
Vilken tycker ni jag borde ta utseendemässigt?


Fin blogg! Kolla gärna in min! :D

Svar: Den är jätte fin :)
Nancy Alkoulli Elturk

2013-03-04 // 03:57:26

SV: Ja men de är väldigt bra faktiskt! Jag har ju använt dem ungefär 3ggr i veckan sen jag fick dem så jag måste säga att de verkligen är i bra skick! :)

Svar: Åh gud vad vilken bra kvalité det måste vara på dom!
Nancy Alkoulli Elturk

2013-03-04 // 16:38:28

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback