Out for a walk


Igår var en väldigt bra dag, men varje dag har sin lilla twist.
Jag var ute och gick med Molly, mina träningsskor har tyvärr inte kommit ännu men
hoppas på att dom kommer imorgon. När jag kom hem så åt jag pasta och köttförsås.
Jag fyllde badkaret och la i skummande bad stenar, ärligt det var det bästa jag varit med om.
Värsta spaet jag vart jätte avslappnad och min kropp vart så tung för att jag var så avslappnad.
Det är nu vi kommer till twisten, Ni vet när man tar bort den här ploppen som ska göra att vattnet stannar kvar.
vattnet åkte ner på golvet, ni fattar säkert inte vad jag menar men det är svårt att förklara.


Nu är vinnaren av veckans blogg dragen. Klockan 18.00 kommer inlägget upp med en presentation av vinnarbloggen. Kika in om det är just DU som har vunnit!

2013-03-06 // 17:35:02

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback