Liam Hemsworth

Hjälp mig.
Jag har skjutit upp på min engelska redovisning alltså jobbet i ca 2 veckor.
Jag ska skriva om Liam Hemsworth och behöver fakta, visst finns det på google o.s.v
men är nån av er fans som vet massa saker om honom dela gärna med er.
 
Nämn några saker ni tycker är viktigt att man ska ha med i ett sånt projekt.


tack! Jag har köpt den inne på accessoarer

Svar: Har dom någon hemsida ? :)
Nancy Elturk

2013-03-03 // 00:21:23

SV: Åh tack så jättejättemycket! :D
Hoppas allt är bra med dig? :)
KRAM!

2013-03-03 // 10:10:51

sv:
Tack :) forever21 tror jag att den är ifrån

Svar: Jaha åh vad synd, men vad använder du för redigeringsprogram?
Nancy Elturk

2013-03-03 // 10:42:57

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback