MOON

 
Jag sitter och njuter av denna härliga milkshaken, vanilj smak så som ni ser kritvit. 
Min dag har varit ganska awesome förutom att jag missade dhur bönen.
Jag har haft engelska, idrott & film det var min skoldag och dessutom så var det pannkakor idag i skolan så ++.
Filmen som vi kolla på hette Moon .. kan inte berätta vad det handlar om då jag själv inte förstod filmen men det var typ en kille som hade levt i universum i 3 år och fick en dubbelgångare eller någonting.
Jag kom hem spelade black ops 2, yes jag spelar black ops och alla Call Of Duty spelen.
 


Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-20 // 17:46:28

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback