Eating Healthy, Being Healthy!

           Jag har varit ute ett bra tag och handlat med föräldrarna och sedan bestämde vi oss för att käka i El Maro.
Dom käkade pizza men jag tog räksallad,så himla gott med räksallad, med bröd och mellan sås. 
Jag har bestämt mig att verkligen greppa tag i mitt nyårslöfte och vara mer hälsosam, röra mig MYCKET mer och förlora några kilo på vägen också. Har ni några knep så dela gärna med er.


Hej du! Jag har direkt inget knep, men vi har samma nyårslöfte! Ska också försöka tappa kilon, men det är bara att jogga varje dag? Eller gå? Så tar jag mig fram iallafall! :) Fin blogg :)

Svar: Tack jag kollade in din blogg och jag måste säga detsamma. Jo det får väll bli så att man får röra sig mer.
issa äter inte ris, potatis eller pasta vilket är bra, dock kan jag inte kunna tänka mig ersätta det med något annat :)
Nancy Elturk

2013-03-01 // 13:41:53

Vad smarrigt det ser ut att vara!
Har du något roligt planerat inför kvällen?

Svar: Kom precis hem ifrån en "släktträff" ska försöka få upp ett nytt inlägg på bloggen Hur ser din kväll ut ? :)
Nancy Elturk

2013-03-02 // 19:45:29

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback