Mirror Mirror on the Wall


Detta fick jag i posten i fredags dock vart jag först besviken för jag trodde det att ugglan skulle sitta ihop.
Men delarna hängde under varandra som ni ser men det var mina ögon som gjorde att jag såg vad jag ville se.
Eftersom jag inte har några bilder så ska jag visa lite snabbt vad jag hade på mig i fredags och
förmodligen kommer ha på mig på tisdag när skolan börjar. 
Skjorta - H&M / Tröja - H&M / Skinnjacka - H&M / Kjol - Present / Klocka - Present från O.N.E / Halsband - Välgörenhet UF
Jag rekomenderar Välgörenhet UF för att det finns sjukt fina smycken där för en bra deal och pengarna går till välgörenhet, bättre kan det inte bli. Så om du vill göra något nytta så köp en ring till dig själv eller kompis medan du hjälper folk i nöd.


» Ida

Åhh vad fint halsband! :D

Svar: Ja visst är det, älskar det :)
Nancy Elturk

2013-02-18 // 09:50:32

Snyggt!!

2013-02-24 // 22:36:57

Tell me a little about yourself, by filling in these questions below ♥ :

Your Beautiful Name ♥ :
Remember Me ♥

Email: Only i can see it ♥

Your Blog or Homepage ♥:

What's on your mind darling ♥:

Trackback